Наші картини

LC11

LC12

  • LC14

p1

Твори вихованців гуртка "Hand of Art"

Копіювання робіт видатних художників завжди позитивно позначається на розумінні законів живопису і приносить велику користь тому, хто навчається малювати.
Перші звістки про наявність копій з видатних зразків західноєвропейського живопису знайдені у звітах факторської ( комерційної ) крамниці Петербурзької Академії мистецтв наприкінці 18 ст. Факторська крамниця академії торгувала як копіями, так і учнівськими картинами. Декотрі з копій слугували навчальними зразками у приватних гуртках і для художників-аматорів. Ними охоче прикрашали картинні галереї у віддалених від столиць садибах багатьох поміщиків-дворян, де не розрізняли копії від оригіналів. Звідси плутанина копій з оригіналами при вивченні інвентарів дворянських збірок при розпродажах, де часто позначені Тиціан, Рубенс, Леонардо да Вінчі, тоді як це типові копії, іноді сумнівні копії 16-17-18 століть.
Копіїсти кінця 18 ст. і їх наставники надавали перевагу картинам італійських майстрів, фламандцям, престижним у російській столиці голландцям та французам. У переліку копійних творів вихованців гуртка "Hand of Art" — Клод Моне, Едуард Мане, Гюстав Кайботт, Жан-Батист Карро, Айвазовський, Ван Гог, Дієго Веласкес, П'єр Боннар, Ренуар, Едвард Дега, Сіслей та Леонардо да Вінчі.

Керівник гуртка образотворчого мистецтва Кловського ліцею 77 Нечипоренко Людмила Вікторівна.