Проектна діяльність

Наші результати

  • Участь у європейському конкурсі мультимедійних проектів «Join Multimedia 2004», який проводить концерн «Siemens» у межах програми «Молодь та знання».

  • Участь у європейському конкурсі мультимедійних проектів «Join Multimedia 2005», який проводить концерн «Siemens» у межах програми «Молодь та знання», та 1 місце у травневому етапі цього конкурсу.

  • Участь у Першому Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор» (2004р.), який проводить компанія Майкрософт Україна за сприяння Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України.

  • III місце у Другому Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор» (2005 р.), який проводить компанія Майкрософт Україна за сприяння Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України.

  • Грамота Академії педагогічних наук України за активну участь у Другому Всеукраїнському конкурсі «Вчитель новатор» та вагомий внесок у розвиток та вдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.

project history

Розроблені проекти

У 2005-2006 навчальному році 2 проекти, що були розроблені учнями 11 -го класу, поза конкурсно отримали грамоти міської Малої академії наук та за результатами поза конкурсного показу проектів Малої Академії наук учениця, що розробляла проект, Петухова Ксенія та вчитель інформатики Шведова Ю.Б. були запрошені на XVI Міжнародну конференцію «Застосування новітніх технологій в освіті» (м. Троїцк, Московська обл.) 28-29.06.2005р. Темою докладу на конференції було: «Использование проектних компьютерных технологий на уроках информатики, интегрованных с созданием медиатек (школьных библиотек с использованием новых интерактивных мультимедійних форм подачи информации)».

Досвід

У результаті конференції був отриманий досвід у використанні новітніх засобів навчання та Грамота «За кращий доклад «Використання проектних комп'ютерних технологій» на XVI Міжнародній конференції: «Застосування новітніх технологій в освіті» (м. Троїцк, Московська обл..) 28-29.06.2005 р. При розробці проекту учні практично застосовують навички, що набули в ході вивчення роботи з прикладними пакетами програм, отримуючи при цьому серйозну мотивацію вивчення інформатики. З іншого боку, працюючи над створенням мультимедійного проекту, учні стикаються з необхідністю отримання додаткових знань, як з комп'ютерних технологій, наприклад, програм для візуального та аудіального оформлення проекту, так і інформації з обраної теми. Сьогодні дуже актуально вміти обробляти звукову та монтажувати відеоінформацію, створювати анімаційні ролики. Тем з вивчення таких напрямків у програмі з інформатики немає, а за допомогою проектної діяльності у учнів з'являється мотивація у вивченні цих напрямків і реалізації нових можливостей у практичній діяльності над проектом.

Вибір теми проекту залишається за учнями.

 Даючи учням право самим обирати тему, ми отримуємо, як правило цікаву нформацію про внутрішній світ сучасних учнів. Як показав досвід, серед розроблених проектів, є багато проектів інтегрованих з інформатики та інших шкільних дисциплін. Та, як це не дивно, є багато проектів на соціально-профілактичні теми. Це каже про те, що учням ці теми не байдужі. Вся сучасна освіта в останні десятиріччя направлена на розвиток творчого потенціалу учнів, вивчення особливостей і можливостей учнів, умов цілеспрямованої дії на їх розвиток, створення повноцінного навчального та розвивального середовища. Застосування методу проектів на уроках інформатики у середній школі направлено саме на те, щоб сформувати в учнів життєво-важливі основи інформаційної грамотності, залучити їх до різних видів творчої практичної діяльності, а також покликане привчити школярів до самостійної практичної діяльності.

 

project2Захист мультимедійного  проекту
RussionРосійська моваlove KlovskiyПроект "I love Klovsky"project1Інформаційна культура