Мельник Наталія Юріївна, практичний психолог Кловського ліцею № 77, психотерапевт, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Київського інституту бізнесу і технологій,  член української  спілки психотерапевтів (УСП), член Всесвітньої організації
проблемно-символічного підходу (ВОПСП)

Nataliya

Освіта:

1987 – 1992        Київський державний педагогічний університет імені М. Драгоманова, факультет психології.

Працює в ліцеї психологом з 2016 року.
Напрямки роботи:
– психологічний супровід процесу адаптації першокласників;
– організація психологічного супроводу молодших школярів на груповому та індивідуальному рівнях;
– психотерапевтична робота з дітьми, що мають невротичні порушення;
– розвиток основних пізнавальних психічних процесів;
– консультування усіх учасників навчально-виховного процесу;
– проведення психологічних тренінгів;
– консультування старшокласників з питань вибору професіЇ.
До сфери професійних інтересів входить: індивідуальна і групова психотерапія психоаналітичного напряму, можливості проектування і прогнозування власного життя на різних етапах вікового розвитку, можливості структурної діагностики в молодшому шкільному і юнацькому віці.

 

Ігнатюк Ірина Іванівна, практичний психолог Кловського ліцею № 77

IGNATYUK

Освіта:

2009 – 2014       Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка,  психологія.

2014 - 2015        Національний педагогічний університет ім.М.П. Драгоманова, практичний психолог, викладач психології.

Працює в ліцеї психологом з 2014 року.
Забезпечує психологічний супровід всіх етапів навчально-виховного процесу. Проводить діагностичну, консультативну, профілактичну та психокорекційну роботу з учнями індивідуально та в групах. Займається психологічною просвітою під час семінарів класних керівників, батьківських конференцій та зборах, на шпальтах шкільної газети «77 Меридіан». Здійснює індивідуальні і групові консультації, корекційні, розвивальні і тренінгові заняття. Консультує батьків та педколектив з приводу вікових та поведінкових особливостей дітей. 
Працює в рамках сучасних методів психології: арт-терапії та sand-play.
До сфери професійних  інтересів входить дослідження становлення та розвитку особистості, психологія індивідуальності, арт-терапія,  навчальні та соціально-психологічні тренінги.
 
 

Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, практична психологія.