Матеріали науково-практичної інтернет-конференції
«Інноваційний освітній простір ліцею: від простого до складного, від ідеї до практики»
21 жовтня 2019 р.
За результатами дослідно-експериментальної роботи «Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку освітнього простору ліцею» Кловський ліцей №77 провів онлайн-конференцію «Інноваційний освітній простір ліцею: від ідеї до практики», мета якої - ознайомлення педагогічної громадськості з організаційно-педагогічними умовами, які забезпечують формування та розвиток інноваційного освітнього простору ліцейної освіти для реалізації концептуальних основ Нової української школи; обмін інноваційним педагогічним досвідом колективу Кловського ліцею та закладів загальної середньої освіти; представлення методичного забезпечення проектів питань пошуку та підтримки перспективних наукових ідей щодо розвитку ліцейної освіти в Україні.
І. Б. СПІВАКОВА, директор Кловського ліцею № 77.
ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЛІЦЕЮ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
Г. Д. ЩЕКАТУНОВА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту і права ЦІПО.
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ВИМІРІ СЬОГОДЕННЯ
М. В. БОБРОВСЬКИЙ, С. В. ЯКУБОВ, ліцей «Універсум» Шевченківського району міста Києва,Науково – дослідницька лабораторія Інстиуту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Л. М. КОГУТ, вчитель інформатики Кловського ліцею № 77.
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
О. В. ФЕРТ, вчитель історії Кловського ліцею № 77.
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ
Ю. В. КИРИЧКОВ, директор Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м. Києва.
ДО ПИТАННЯ ПОШУКУ ТА НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ.
Н. М. ЛОБАНОВА, вчитель української мови та літератури.
МЕТОД «ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ» ЕДВАРДА ДЕ БОНО ДЛЯ РОЗВИТКУ НАВИЧОК РОБОТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ
В. В. СЛЮСАРЕНКО, керівник кафедри суспільно-гуманітарного циклу, вчитель української мови та літератури.
ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО – СЬОГОДНІ
О. О. ГУЛА, керівник кафедри природничо-математичних дисциплін, учитель біології .
ВІД ЗНАННЄВОЇ ПАРАДИГМИ ДО КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ
О. М. ФЕЩУН, вчитель початкових класів,І.І. СЕВЕРИН, вчитель початкових класів.
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
О. В. ГОГОЛЬ, керівник кафедри початкових класів, вчитель початкових класів.
МЕТОД ПРОЕКТІВ – ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ
В. М. РОЗВАДОВСЬКА, директор Хімчинського ліцею «Інтелект» Рожнівської сільскої ради.
Л. М. СТЕЦЬ, директор Шоломківського ЗЗСО I-III ступенів Овруцької міської ради Житомирської області.
Г. Є. КУЗНЕЦОВА, директор Антонінського ліцею Антонінської ОТГ.
Л. В. ПОНОМАРЕНКО, директор Пирятинського ліцею Пирятинської міської ради.
В. Л. КОЛЕСНИК, директор Зарічанської ЗОШ I-II ступенів.
Л. І. ЗШЄДУЛАЄВА, директор Ліщинської ЗОШ I-III ступенів Станишівської сільської ради ОТГ.
Т. А. ГУДИМА, директор Немирівського навчально-виховного комплексу «ЗОШ I-III ступенів №2 – ліцей».
В. П. ТИТЕЧКО, директор Тинненської ЗОШ I-III ступенів Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області.
М. С. ВЛАСЮК, директор Зносицької ЗОШ I-III ступенів Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області.
Н. Ю. КОТОК, директор Тинненської ЗОШ I ступеня Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області.